Thursday, February 2, 2012

ארוחת טעימות - צילום זבוב על הקיר

ארוחת טעימות - צילום זבוב על הקיר


חתונה היא ההפקה היקרה ביותר שנפיק אי פעם בכספנו, והיא גם מורכבת ומלאת מתחים. עם המחיר כבר למדנו להשלים, אבל עם חוסר הוודאות קשה לנו לחיות. בגלל זה נותני השירות שלנו לומדים אותנו ובאים לקראתנו איפה שאפשר. אתן דוגמא.

לגיטימי למדוד בגד לפני שמחליטים אם לרכוש אותו או לוותר עליו. לעומת זאת, לא לגיטימי למדוד בגד פעם ועוד פעם ועוד פעם, ולתקן אותו בכל פעם מחדש בהתאם למידות המשתנות, לקצר ולהאריך בהתאם לסוליית הנעליים שתיבחר בהמשך הדרך. לא לגיטימי, למעט ברכישת שמלת כלה. נכון – משלמים עליה מחיר הזוי ונכון לצפות לשירות הטוב ביותר – אך שירות כזה ניתן רק בחתונה.

ארוחת טעימות היא דוגמא נוספת לאותו עקרון: העסק כל כך יקר ומשתלם לנותני השירות, ולכן הם מוכנים לחזר אחרינו בהצעה כמעט הזויה – בואו לארוחה ענקית, חינם, עם המשפחה שלכם, בלי שום התחייבות. ולמה? כי שירותי קייטרינג בטוחים במוצר שלהם ויודעים שאם רק יושיבו אתכם (ואת אבא ואמא ארנק) לטעום – מחיר הארוחה יתגמד לעומק מחיר העסקה. ככה עושים שיווק.

הדיג’יי שלי (והשניים שראינו לפניו) השקיעו בנו בשעתיים של סשן מוזיקה – כזה שאיפשר לנו להכיר אותם, להבין איך הם כשהם מתחממים ולמה נוכל לצפות. המקום שבו ערכנו את החתונה הזמין אותי “להתארח” מבלי להפריע בחתונה של מישהו אחר, רק כדי לקבל הצצה להפקה שמשתמשת באותם שירותי בר, חשמל והגברה כמו שיהיו באירוע שלי – כך ממזערים את חוסר הוודאות. זה מצריך זמן, זה עולה כסף אבל זה מרגיע לקוחות.

אני רוצה את הלקוחות שלי רגועים. זה לא שוק. המוצר (תמונות) הוא בעצם שירות (יום צילום). חשוב לדעת אם יש חיבור טוב ביני ובין הזוג. חשוב לדעת איך אני מתנהל עם מצלמה ביד. גם כאן יש אי וודאות שאפשר לצמצם.

לכן אני משיק את מבצע ארוחת טעימות שהוא מהפכני בתחום צילום החתונות. בקרו באתר האינטרנט – אם אהבתם את התמונות נתאם פגישה. בפגישה שתימשך בערך שעתיים נדבר, נשתה קפה, נצא לשיטוט בפארק – נעשה מה שיתחשק. בזמן הזה אני אצלם – סשן של שעתיים זבוב על הקיר שבסופן יקרו שני דברים: תקבלו את כל התמונות בחינם (וברור הרי שתשתמשו בהן כהזמנות לחתונה), ונפרד לשלום מבלי שום התחייבות. מה שנקרא – ארוחת טעימות. כמו אותם שירותי קייטרינג, גם אני בטוח שלא תרצו להמשיך לחפש צלמים.

בקרו בדף המבצע בפייסבוק, וצרו קשר כדי לתאם פגישה.

Description: http://www.flyonthewall.co.il/images/Spacial's-Page.png

No comments:

Post a Comment