Tuesday, January 24, 2012

חתונות קיץ מתחילות כאן ועכשיו

מגזין זבוב על הקיר - לסבא וסבתא באהבה


מי מסוגל לחשוב על חתונה בחורף?

תשובה פשוטה: מי שמתחתן בקיץ.

לפני שנה גם אני תכננתי חתונה, כזאת של קיץ – קצה יוני, כשיולי כבר באופק. שני זכרונות צרובים אצלי מהשלב המוקדם של התכנון – בחירת המקום ובניית התפריט. זה היה בשיא החורף ואת המקום על הים בחבצלת השרון הלכנו לראות אחרי הסופה הגדולה שלקחה איתה את כל חופי הים התיכון והשאירה הרס וחורבן. "דמייני פה עמדת DJ, כאן איפה שכרגע יש סירה הרוסה. ושם, ליד העץ שנפל יהיה הבר" ככה ניסה מנהל המקום לגרום לאשתי לעתיד לדמיין אירוע קייצי בעוד ששנינו עטופים במעילים וצעיפים.

בניית התפריט קרתה אמנם בחלל סגור ומחומם, אבל באופן טבעי רציתי את כל המנות הכבדות בתפריט. זה היה תורה של ארוסתי לעשות לי דמיון מודרך – כמה לא קשור זה כבד אווז בזיעה של סוף יוני.

אנחנו שוב בחורף, ודור שלם של מתחתנים מתרוצץ בארץ עם מטריות – מדלגים מאולם לגן, מטעימות למעצבים. 

לכבודכם מתחתנים יקרים השקנו גלריית חתונות חדשה של זבוב על הקיר. בקרו בה, מקווה שזה יחמם לכם קצת את הלב בחורף האחרון שלכם כרווקים...


1 comment:

  1. תראי אני מעולם לא הייתי אוהד של חתונות חורף, חתונות הקיץ עם החופה בחוץ תמיד יותר קרצו לי.

    ReplyDelete