Tuesday, January 10, 2012

לסבא וסבתא באהבה

מגזין זבוב על הקיר - לסבא וסבתא באהבה

Description: Description: Description: http://flyonthewall.co.il/galleries/email/5th-MainImage.jpg

בשנים האחרונות אנחנו פוגשים יותר ויותר את המושג הפקות משפחתיות. ילדים ואפילו נכדים שרוצים לציין יומולדת 50 להורים, יומולדת 80 לסבא או סבתא, לחגוג את נישואי הזהב או את הפרישה המיוחלת לגמלאות – כל אלו לא מסתפקים כבר במתנה נדושה. ארוחה במסעדה יוקרתית גם היא כבר לא מספיקה לרבים מאתנו. אנשים מבינים שלהורים, לסבים ולסבתות כבר יש הכל ואין צורך בכלום. רק דבר אחד יכול לשמח אותם, באמת לגעת בלבם, וזה תשומת הלב.

הפקות משפחתיות, חלקן בהפתעה וחלקן בתיאום מראש, הן רכבת הרים של רגשות לאלו שעבורם חוגגים ושלמענם מפיקים. לעתים מדובר ביום כיף, לעתים מדובר ביומיים. לפעמים זה מסע למחוזות הילדות, לפעמים זה מפגש סטייל אלו הם חייך. לפעמים אלו הפקות עתירות תקציב ובמקרים אחרים אלו הפקות אינטימיות, זולות אך קולעות למטרה – תלוי במשפחה ותלוי במושא החגיגה.

 

זבוב על הקיר מתלווה להפקות משפחתיות שכאלו, מנציח אותן בצבעים מרהיבים, בקומפוזיציות מחמיאות ובהתבוננות שלא מחמיצה אף רגע. משפחות רבות מבקשות גם לערוך את התמונות הנבחרות לסרטון קצר שניתן לחלוק בקלות ברשת ולחזור אליו בכל אירוע משפחתי. בסופו של דבר נותרת המשפחה כולה עם מזכרת נצח צבעונית, מחוייכת ומרוממת נפש שניתן לחלוק עם כולם – גם עם הדורות הבאים לבוא.

 

לפרטים נוספים על שירותי צילום להפקות משפחתיות צרו קשר באתר – ציינו את אופי ההפקה, את התאריכים (אם ידועים לכם) ונשמח לעמוד לרשותכם!

Description: Description: Description: Description: http://flyonthewall.co.il/images/Contact-HEB.png





 

No comments:

Post a Comment