Tuesday, March 30, 2010

יום בחיים

מזה שנים שאני מסתובב עם המחשבה שאני לא מכיר לגמרי את האנשים שהכי קרובים אליי. החברים הכי טובים שלי, אלה שאני מכיר מהילדות המוקדמת – אני יודע איך הם נשמעים, איך עובד ההומור שלהם, מה נקודות החולשה שלהם, מה הטעם שלהם במוזיקה, איפה הם הכי אוהבים לקרוא עיתון. אבל לא ראיתי אף אחד מהם במקום העבודה שלו, מה שנקרא "בתפקיד".

טלו השפית בסביבת העבודה, מתוך יום במטבח של טלו


צד שונה לחלוטין של אנשים נחשף כשהם באינטראקציה של מקום עבודה. יעילות מסוג אחר, כפיפות להיררכיה, התמודדות עם לחצים – אני בטוח שהחברים שלי מכילים צד שלם וגדול שאני לא מכיר, שאני לא רואה והכי גרוע – הוא הצד הדומיננטי שלהם במשך רוב שעות השבוע. את הצד שאני, החבר הכי טוב, לא מכיר מכירים אנשים אקראיים - חברים לעבודה, בוסים, לקוחות – זה לא פייר.

מתוך יום במטבח של טלו


אחת המטרות של זבוב על הקיר היא לתעד את ההווי היומיומי של אנשים. אצלי זה נובע מסקרנות, אבל זה גם יכול להיות מזכרת נהדרת – להביא צלם מקצועי למקום העבודה של אדם אהוב כמתנת מזכרת – זה לא נהוג היום, וחבל. למה מזכרת מקצועית רק מחתונות? למה לא מהיומיום?

מתוך יום במטבח של טלו


התמזל מזלי להתגלגל לבית העסק של טלו אברהמי – שפית מעולה ובחורה חמודה ביותר – כדי לצלם אותה בעבודתה. העסק של טלו הוא בעצם קייטרינג גורמה בהזמנה מראש מתוך תפריט קבוע – מה שאומר מטבח בייתי, הרבה חברים שעוזרים והרבה אהבה שמסתובבת בין הכלים.

הרבה אהבה, מתוך יום במטבח של טלו


מבחינתי – המטבח של טלו היה יריית פתיחה כיפית במיוחד לצילום אנשים במקום עבודתם. אז לכם החברים הטובים של טלו, בני המשפחה הקרובים ולכל מי שמכיר אותה קצת או קצת יותר – קבלו את טלו של העבודה, טלו של הסירים, טלו שאולי לא ראיתם עד היום. ולטלו המקסימה – קבלי מזכרת מיום של עבודה.

צבא של הזמנות, מתוך יום במטבח של טלו



להזמנות ויצירת קשר עם טלו:
טלו-פון: 052.420.7788, 050.643.9077
דוא"ל: talu.michal@gmail.com


2 comments:

  1. מטבח שהנעשה בו מונע מאהבה וחברות הוא מטבח ששווה לעבוד בו ולאכול ממטעמיו, כן ירבו!

    ReplyDelete